آموزشی

استفاده از رنگ سال ۲۰۱۹ در دکوراسیون داخلی خانه

طراحی دکوراسیون منزل با رنگ سال ۲۰۱۹

تقریبا ۱۹ سال است که شرکت پنتون | Pantone هر ساله پس انجام تحقیقات مختلف رنگی را که مناسب آن سال است را معرفی می کند.

تحقیقات امسال آنها را به اعماق اقیانوس برد. در سال ۲۰۱۸ این رنگ را مرجان زنده یا Living Coral نامیدند. یک سایه هلویی رنگ از رنگ نارنجی با زمینه طلایی، به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ پنتون | Pantone

living Coral

در اینجا ما بهترین راه برای استفاده از رنگ سال ۲۰۱۹ در دکوراسیون داخلی خانه را به همراه نکات و ترفندهایی برای ساختن ظاهری زیبا با این رنگ را به شما نشان میدهیم.

پالت رنگ تیره

با رنگی به پرطراوتی coral ، مهم است که آن را در مجاورت رنگهای تیره تر و خنثی تری قرار دهید. این رنگ در کنار رنگهای تیره تری مانند آبی ملوانی تیره، سایه هایی از خاکستری، بژ و سفید زنده تر و جذاب تر به نظر می رسند.

دیوار رنگی

دیوار رنگی

اگر از این کار نمی ترسید، داشتن دیواری با این رنگ، یک ایده فوق العاده برای یک فضای مدرن است و روح خاصی به فضا می بخشد.

رنگ اصلی

برای همراه بودن با رنگ سال لازم نیست که حتما این رنگ را در همه اتاق هایتان استفاده کنید. برای طراحی منزل در سال ۲۰۱۹ داشتن رنگ کورال | Coral به عنوان طرح رنگ اصلی یکی از اتاق ها یک ایده ی فوق العاده است. به این ترتیب خانه شما بصورت تک رنگ نخواهد بود ولی در عین حال یک طراحی عالی خواهد داشت.

مبلمان شاد و پر طراوت

مبلمان رنگی
مبلمان رنگی

مبلمان هلویی رنگ قطعا یکی از بهترین نتایج انتخاب رنگ پنتون در این سال است. همراه کردن این رنگ با رنگ های روشن و سبک برای خنثی کردن رنگ کورال | Coral و استفاده از اکسسوری های مینیمال یک طراحی داخلی ساده ولی مدرن را برای شما به ارمغان می آورد.

اکسسوری های هلویی رنگ

اکسسوری رنگی
اکسسوری های هلویی رنگ

اکسسوری ها از مهمترین عناصر طراحی داخلی هستند. رنگ هایی که انتخاب میکنید، زاویه چینش و مکانی که اکسسوری ها را در آن قرار میدهید، همه کار هایی هستند که میتوانند طراحی داخلی منزل را خوب یا بد جلوه دهند.

اگر این رنگ در مبلمان و دیوار به نظرتان زیادی است، پس انتخاب آن برای اکسسوری هایی از قبیل گل، گلدان، کوسن، چراغ و غیره قطعا میتواند جایگزین مناسبی باشد. این کار به شما اجازه میدهد که فضای اصلی را به حالت عادی نگه دارید و با انتخاب اکسسوری های مناسب ، رنگ سال را به خانه بیاورید.

آنچه مناسب خودتان است را کشف کنید!

دکوراسیون داخلی منزل

آن چه در مقابل رنگ اعلام شده سال مهم است این است که شما تشخیص دهید که چه چیزی دقیقا به درد شما میخورد. سعی کنید راهی را برای استفاده از رنگ سال پیدا کنید که بیشتر باعث آرامش شما می شود. شاید تغییر رنگ منزل این اثر را برای شما داشته باشد یا شاید چند عدد کوسن جدید و گلدان برایتان کافی باشد.

پالت رنگ پنتون

شهامت طراحی را داشته باشید. یک انعطاف به خانه خود اضافه کنید و از رنگ سال جدید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *